Veel gestelde vragen

Hoeveel dagen is de levertijd?

Wij doen ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen. Je bestelling wordt binnen 1 – 5 werkdagen verzonden met uitzondering van gepersonaliseerde artikelen. De levertijd staat duidelijk bij de product omschrijving vermeld.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Jazeker! Elk pakketje wordt verzonden met PostNL met track and trace code. Na verzending wordt de track and trace code naar je e-mail adres verstuurd en kun je jouw pakketje volgen tot de voordeur.

Ik heb geen track and trace code ontvangen, wat nu?

Heb je al gekeken in je spam box? Soms komen onze mailtjes daar terecht.

Zo niet, neem dan even contact met ons op door een mailtje te sturen naar info@creabyalinta.nl of via WhatsApp.

Ik heb mijn order nog niet ontvangen maar hij is wel verstuurd, wat nu?

Het is momenteel erg druk bij PostNL, daardoor gaat er wel eens iets mis dit ligt helaas buiten onze macht.

Mocht het onverhoopt zijn dat een zending vertraagd of vermist is geraakt tijdens het leverproces, dan starten wij een onderzoek bij PostNL. Dit betekend dat wij altijd 14 dagen afwachten voordat wij een order opnieuw versturen, vaak zien wij namelijk dat vermiste of vertraagde orders binnen de 14 dagen namelijk alsnog bezorgd worden. Uiteraard zullen wij u als klant proberen zo goed mogelijk op de hoogte te houden.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wij rekenen €3,95 aan verzendkosten binnen nederland, Bij een bestelling boven de €50 verzenden wij jouw bestelling helemaal gratis!

Wij verzenden ook naar België, Duitsland en Frankrijk. De verzendkosten zijn dan €9,45.​

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, mag ik mijn bestelling retourneren?

Uiteraard mag je je bestelling binnen 14 dagen retour sturen met uitzondering van gepersonaliseerde artikelen . Kijk voor instructies naar het tabblad Retourneren voor meer informatie.

Mijn bestelling is een cadeautje, kan ik dit ook laten afleveren bij iemand anders?

Ja dat kan! Vink bij het afrekenen aan: Ik wens een afwijkend afleveradres op te geven.

Hier kun je de gegevens van de ontvangen invullen. Het is handig om bij het vakje eventuele opmerkingen neer te zetten dat het een cadeautje betreft dan zorgen wij dat de factuur naar jou gemaild wordt en dus niet bij het pakketje zit en wij pakken het leuk in!

Ik heb een kortingscode, waar moet ik deze invullen?

Wanneer je een kortingscode hebt kun je deze invullen in je winkelwagen, links onder de producten.

Kortingscodes kunnen achteraf niet meer verrekend worden, dus vergeet hem niet in te vullen voordat je je bestelling afrekent!

Voor overige vragen neemt u gerust contact op via ons contactformulier.